practise makes perfect

practise makes perfect
sesi latihan drama...hakhak~fairy godmother

welcome to my lil' simple dimple page!!=)

i'm a simple girl in my simple life..i don like people who tend to get mad easily..!! sometimes i can be to noisy or in malay we say.."gilak-gilak" n sometimes i can be such annoying person..i like to write n make new friends...whoever yang sombong-sombong i will say thank you...goodgye..wassalam....hmm....really needs soma power so that i can go...do...or be watever i want!! stupid wishes i guess....for sure i love PURPLE most and hate BLUE....!! hahaaa.....donno why but it just don like...=) heee....i'm also like to have dreams come true...hope my dream do come TRUE...!!=)

genggstarz

Thursday, March 10, 2011

kejutann...

"hishhh..asal laa mata tak nak pejam ni?? Aduii....dah laa esok keeja pagi. Kang lambat tak pasal-pasal lesap elaun aku..!" rintihku sendirian.Lupa ingan pulak yang tadi pergi gatal minum kopi tu apahal.Kan dah susah mau tidur.

Sudah dua bulan jugaklah aku kerja kat Jusco and pelbagai ragam manusia jugak aku boleh lihat. macam-macam gaya dan kerenah.Kira secukup rasa laa..Ada yang okay ada yang tak.Tapi nak buat macam mana dah nama kerja so kenalah bagi service terbaik punyer..=)

"Adikk...adikk....bangunlah.Pergi kerja pukul berapa ni? Mak tengok jam dah 8.30 tadi."

"Ya ALLAH!! biar betul...? Jap, nak mandi and siap-siap." sepantas kilat aku lari pergi capai kain tuala then terus mandi. Memang macam lipas kudung la jawabnya. Sapa suruh tak set alarm.Haaa..kang da terbabassss...

"Asal jam tangan aku baru pukul 7.30 eh?? takkan mati kot. Ishh...janganlah buat hal time-time nak pergi kerja ni."

Baru aku teringat...dari tadi mak dok senyum-senyum tengok aku.Kenapa ye?? memang tak boleh belah laa buat lawak antarabangsa gerak aku kata dah pukul 8.30 padahal 3 jam dinding kat bawah baru pukul 7.30!!!!! Bengang tahap tak ingat aku..tapi kelakar jugak bila kelam-kabut bersiap-siap tadi sampai handphone pun lupa nak bawak.Adusss...=P

* * * * * * * * * *





" jangan pernah kau tangisi lagi...

Dear Miss Syai..kuatkan semangat...!!"

No comments:

Post a Comment

i'm a simple person..=)

sumwhere in selangor, selangor, Malaysia
hmm..aku hanyalah aku..seorang hamba yang sering terlupa dan terleka..lindungilah aku dan rahmatilah daku...kurniakanlah aku kekuatan dalam aku menempuh segala ujian dan dugaan..aku ini hanyalah hambamu yang khilaf dalam melakukan kesilapan...YA RABBI...