practise makes perfect

practise makes perfect
sesi latihan drama...hakhak~fairy godmother

welcome to my lil' simple dimple page!!=)

i'm a simple girl in my simple life..i don like people who tend to get mad easily..!! sometimes i can be to noisy or in malay we say.."gilak-gilak" n sometimes i can be such annoying person..i like to write n make new friends...whoever yang sombong-sombong i will say thank you...goodgye..wassalam....hmm....really needs soma power so that i can go...do...or be watever i want!! stupid wishes i guess....for sure i love PURPLE most and hate BLUE....!! hahaaa.....donno why but it just don like...=) heee....i'm also like to have dreams come true...hope my dream do come TRUE...!!=)

genggstarz

Saturday, December 18, 2010

Central Market..=P

"Kringgggg.....kringggg...mak ai bunyi apakah nih...takkan bunyi telefon kot? Tak pernah pun aku install ringtone super classics nih..hmm...pukul berapa dah??" mata sudah mula terasa pedih bila terdengarkan bunyi keras lagi mengganggu lena tidur yang makin menghilang.

" Whaaaatt...!! 6.30 pagi..Alamak belum subuh lagi ni..Bukan aku setting pukul 5.30 pagi semalam ker. Alaaa....miss laa nak kena kemas bilik yang macam tongkang terlebih pecah nih..!! Miss Syai...kenapa mata tu tak kasi clear semalam..??" marahku sendirian.

Rosak segala mak nenek Gunung Ajaib laa segala plan aku hari nih..Pukul 10.30 nanti nak kena pergi Central Market dengan Mai.Bila lagi nak kemas ni?? Kepala dan mata dah tak sanggup melihat bilik tu jadik medan perang..macam japanese menyerang british army..Kira power tu bilik aku bertukar jadik pangkalan Pearl harbour..ngee=)

* * * * * * * * * * *

Memang happening laa pegi kat central market nih...jenuh laa mata nih dah ala-ala rambang macam cowboy masuk hutan je tengok barang-barang.Rasa macam nak pergi shopping straightaway je.Tapi......mengenangkan amanah yang orang beri kena gak laa pasrah supaya jalankan tanggungjawab tu dulu. Shopping not now...Kepala ni dah boleh buat rentak lagu pikir macam-macam kalau ada duit nak beli tu...nak beli ni...nak buat tu..nak buat nih....=))

Okay...stop dreaming Miss Syai..!! back to your work....

Things to buy :
- badge for bebudak 5 Beta '10
- teachers yang ajar 5 Beta '10
-plak untuk yang menang anugerah...
( memang gempak habis laa aku cakap...sumpah aku happy..donno why tapi cute and i like it...!! Siapalah yang nak bagi kat aku kan....=p)

Hmm...duit semua kira settle sebab beli yang paling murah lagi mesra alam laa...kang beli mahal-mahal tarak cukup wang and buat malu muka ni saja..!! Dah laa jauh and jenuh merantau keliling gak laacentral market tuh..Boleh buat tawaf daa rasanya..heee=)

Balik dari sana aku terus pergi rumah Wan Liyana sebab dia buat barbeque...Woww..memang best and superb lar dapat makan free..hehe...gilak laa aku ni..bukan nak tolong tapi mau makan saja...hishhh..anak dara..anak dara...who care's!! janji dapat makan chicken drumstick yang aku harapkan..Hooyeahhh=p

p/s : kemas bilik?? hmm..postpone....hehehe~

" setiap yang berlaku itu ada hikmahnya...!! Maka kita sebagai manusia perlu senantiasa bersyukur dengan apa yang ALLAh kurniakan...
"Setiap kesusahan ada kesenangan..." surah al-insyirah..

" dear my big bro....i will not forget ur advices..Still fresh in my mind.Thanks and all da' best in ur life..=)"

" ingat daku dalam doamu...!!!"

2 comments:

  1. aku suka smua quotes kau . salin ea ? HAHA

    ReplyDelete
  2. hmm..ntahlaa...kadang2 ada y reka...mostly aku amek dari pembacaan dari kecik sampai laa nih..=)

    ReplyDelete

i'm a simple person..=)

sumwhere in selangor, selangor, Malaysia
hmm..aku hanyalah aku..seorang hamba yang sering terlupa dan terleka..lindungilah aku dan rahmatilah daku...kurniakanlah aku kekuatan dalam aku menempuh segala ujian dan dugaan..aku ini hanyalah hambamu yang khilaf dalam melakukan kesilapan...YA RABBI...