practise makes perfect

practise makes perfect
sesi latihan drama...hakhak~fairy godmother

welcome to my lil' simple dimple page!!=)

i'm a simple girl in my simple life..i don like people who tend to get mad easily..!! sometimes i can be to noisy or in malay we say.."gilak-gilak" n sometimes i can be such annoying person..i like to write n make new friends...whoever yang sombong-sombong i will say thank you...goodgye..wassalam....hmm....really needs soma power so that i can go...do...or be watever i want!! stupid wishes i guess....for sure i love PURPLE most and hate BLUE....!! hahaaa.....donno why but it just don like...=) heee....i'm also like to have dreams come true...hope my dream do come TRUE...!!=)

genggstarz

Wednesday, December 15, 2010

in memories 5 BETA~endorphin...hehe

"Semua bangun....selamat pagi cekgu....!!" laung Cek Permaisuri Teyha Teyho selaku memegang mandat permaisuri berjaya memerintah negara 5 Beta.. memang Si Raja Syakir Anak Wijayajeles habis laa dengan pemerintahan berani mati si permaisuri tuh..haha~ dramatik ala-ala swasta laa aku ini..Keja tarak siap lagi..tapela..kepala otak ini sedang mengeluarkan hormone happy so just throw it laa my dear..=))

kalau ingatan persekolahan aku ini masih okay..carta aliran boleh dibuat...
Negara Bima sakti terkeluar dari Galaksi iaitu Negara 5 Beta ini ditadbir dibawah Bonda Puan Zalina Bt Sulong...kemudian diberi pula mandat kepada si permaisuri..Agak huru-hara jugaklah kalau cek permaisuri tuh tada...Nak harapkan Raja Syakir Anak Wijaya tuhh nampak gaya memang mati kebulur tahap tak ingat laa rakyat 5 Beta...okay..now we go straight to da' carta organisasi kelas...as usual kita kasi guna bahasa kuno+moden laa..nampak lain dari yang lain..hikhikhik~
Peneraju: Bonda Puan Zalina Bt Sulong
Cek Permaisuri : Siti Nur Fatihah
Si Raja Anak Wijaya: Muhammad Syakir
Pendeta Arif : Amirah Syufaira
Penghulu Bendahari : Nor Hazwani
Puteri dan Putera :
Putera Sulung Muhammad Nadzmi
Putera Tengah Muhammad Azlan
Putera Bongsu Jasper Lee
Puteri Sulung Nur 'Awatif
Puteri Tengah Nur Syafira
Puteri Bongsu Syahidatul Akmal
Dayang-dayang dan Hulubalang-hulubalang :
Dayang Putih Salju Nor Solehah
Dayang Indah Permai Nurul Akmar
Dayang Permata Alam Nashrien
Dayang Intan Permata Nurhani
Dayang Bima Sakti Chow Kah Yan
Dayang Budiman Maizatul Amalina
Dayang Kayangan Martha
Dayang Melati Nor Azeanty
Dayang Salju Siti Nabilah
Hulubalang Perkasa Mohd Amin
Hulubalang Berjasa Syed Idris
Hulubalang Alam Permai Wafi
Ahli Nujum Pak Perwira Muhammad Faiz
Bidan Megawangsa Nurul Amalina
Bidan Perak Gangsa Nurul Farah Ashiqim
Bidan Kasumanegara Yogini
Bidan Luar Alam Fatin Najihah
Bidan Bima Sakti Kiwashini

Tiada dalam senarai....
( Puteri Qaseh Nur Afiqah dan Puteri Manis Azra....)

Gonna miss you guys a lot..muaahhhhxx...=))


"....dalam kerinduan ada tangisan..."
life must goes on..=P

p/s : aku sengaja dedicate dis story supaya aku akan sentiasa ingat korang walaupun mungkin akan tak ingat dekat aku...korang ...sob..sob....teruslah berjuang wahai teman....

"never ever say i'm give up..!!"






3 comments:

  1. hey, aku akan tetap igt kau sampai ke hujung nafas ku . insya ALLAH :) selagi nadi masih berdenyut, selagi mata tidak terkatub, selagi nafas bisa disedut kngn aku bersama 5 beta pasti tdak akan lenyap . -huhu hbt ta ?

    ReplyDelete
  2. hebat sangat-sangat..haha...agi idop agi ngelaban....hooyeahh

    ReplyDelete
  3. take a note take a note huhu. yeaahh agi hidup agi ngelabn . aku tabikk pejang tnah air . woohoo~

    ReplyDelete

i'm a simple person..=)

sumwhere in selangor, selangor, Malaysia
hmm..aku hanyalah aku..seorang hamba yang sering terlupa dan terleka..lindungilah aku dan rahmatilah daku...kurniakanlah aku kekuatan dalam aku menempuh segala ujian dan dugaan..aku ini hanyalah hambamu yang khilaf dalam melakukan kesilapan...YA RABBI...