practise makes perfect

practise makes perfect
sesi latihan drama...hakhak~fairy godmother

welcome to my lil' simple dimple page!!=)

i'm a simple girl in my simple life..i don like people who tend to get mad easily..!! sometimes i can be to noisy or in malay we say.."gilak-gilak" n sometimes i can be such annoying person..i like to write n make new friends...whoever yang sombong-sombong i will say thank you...goodgye..wassalam....hmm....really needs soma power so that i can go...do...or be watever i want!! stupid wishes i guess....for sure i love PURPLE most and hate BLUE....!! hahaaa.....donno why but it just don like...=) heee....i'm also like to have dreams come true...hope my dream do come TRUE...!!=)

genggstarz

Thursday, August 13, 2009

sesi membedah MR.KATAK~4 ALPHA














selamat pagi n assalamualaikum...kenangan membedah katak ketika berada di tingkatan 4 SMK.BTHO 2 takkan aku lupakan...well, da rase mcm doktor jer time tuwh...huhu~ masing2 bwk Mr.K dgn slumber jerk!! cme tkot dier lompat msuk celah kaen jela...dhn banggenya kami kanak2 or plaja2 4 alpha m'bedah Mr.K mengikut piawaian yg tlh ditetapkan utk mengelakkan sbrg kesulitan berlaku...

aku, anis, myra tak psl2 jdk mamarazzi menangkap gmba mereka2 yg sdg teruja memotong n membelah Mr.K...agk comel jgk laa coz 1st time niyh!!! yg penting pengalaman tuh...bkn dpt bedah slalu an??? smangat yg tak terhingga kengkwn aku sume niw...g00d j0b geng!!!
{shyeda93...}









No comments:

Post a Comment

i'm a simple person..=)

sumwhere in selangor, selangor, Malaysia
hmm..aku hanyalah aku..seorang hamba yang sering terlupa dan terleka..lindungilah aku dan rahmatilah daku...kurniakanlah aku kekuatan dalam aku menempuh segala ujian dan dugaan..aku ini hanyalah hambamu yang khilaf dalam melakukan kesilapan...YA RABBI...